Bon Nadal a tots!!!

Us desitgemBon Nadal, bon any nou  i a vore si mos toca la loteria i mos jubilem…

Anuncis

4 responses to “Bon Nadal a tots!!!

  1. Escolta tu, damunt encara em fa més vella… ji, ji, ji… Potser siga una yaya noel però sóc d’allò més guay del paraguay… Bon Nadal…

  2. jo te veig mes yaya que mama…………… :p jajajajaja

  3. Jo, jo, jo… Sóc la mama Noel, jo,jo,jo… Bon Nadal, Bon Any 2011, i sobretot Bon Carnaval… jo, jo, jo

  4. jajaja que bo, Rosanaaaaaaaaaaaaaaaaa mama noel wapaaa, es bonisima la foto. jou jou jou, igualment a tots els comparseros. besets

Deixa un comentari

